תוכנית הקורס
קורס שיווק דיגיטלי ניהול קמפיינים ורשתות חברתיות, של בית הספר להייטק, מתקיים תחת המעטפת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן וחברת Google, בשיתוף חברות מובילות מתעשיית ההייטק הישראלית.
תוכנית הקורס מקנה למשתתפיה ידע מתודולוגי ומעשי, מיומנויות מקצועיות, הכרת עולם המונחים המקצועי וניסיון פרקטי. המשתתפות והמשתתפים בקורס ילמדו כיצד להקים ולנהל קמפיינים PPC, במגוון ערוצים פלטפורמות ומכשירים, קידום אורגני ו SEO, ניתוח קהלי יעד, אופטימיזציה, ניהול תוכן ורשתות חברתיות. נכיר מקרוב כלי AI מתקדמים ונלמד לשלבם ביצירת תוכן וקמפיינים, עיבוד וניתוח נתונים, עיצוב וקריאייטיב ועוד.
אם אתם רוצים לפתוח דף חדש בקריירה ולרכוש מקצוע מבוקש – הגעתם לקורס הנכון.
בסיום הקורס ניתן להשתלב בתפקיד ראשון (ג'וניור) במגוון תפקידים:
Product Marketing, Marketing Automation, Junior Brand Manager, Ecommerce Marketing, Partnership Manager, Account Manager, SEO, PPC Managers או Content Partnership.
התוכנית כוללת את תוכנית אנגלית להייטק במסגרתו תתרגלו קריאה, כתיבה, הבנת הנשמע ודיבור עם דגש על פיתוח הקשרים העסקיים הרלוונטיים לחיים האמיתיים ולעבודה היומיומית בתחום.
*פטור יינתן רק לאחר בחינת רמת האנגלית של המועמד.
סילבוס התכנית